5. 2. 2009

zatiaľ len vodopád


eeh
bude to zvláštne ak sa to stane,)
celkom by som sa potešila, možno som s tým aj zmierená (ojebávam samú seba,)

nechápem prečo môže človek dúfať v niečo čoho sa bojí
áno
bojí sa aj keď si to nepripustí a má to potlačené hlboko v podvedomí
ale bojí

facebook je zlý.. mali by ho zakázať.. koľko krát to ešte budem musieť napísať a povedať kým to niekto naozaj uskutoční??
ale asi sa to nikdy nestane..
takže sa budem opakovať donekonečna

aj tak
naše deti s tým budú oveľa viac vžité a vôbec nebudú zažívať to čo zažívame s facebookom my..
čo je možno aj škoda lebo to je fajn ale veď oni budú mať iné úchylky zas

ešte stále som nešla s tým psom von
ale veď stačí trošku zatskať a hned prestane kňučať,)

no nič už sa zasekly myšlienky
škrábe ma v hrdle dala by som si niečo
čaj
kakao
mmm
kompót

ten jahodový musí počkať do zajtra

prečo sa mračím? treba si dať kvapky do vyschnutých očí a potom nebudem
ale nedám si lebo sa mi nechce
tak ako sa mi nechce ísť si spraviť ten čaj.. hlavne keď sú v kuchyni ľudia
žiješ s niekým a aj tak s ním nemusíš žiť
stačí sa vyhýbať a čakať
mať trpezlivosť
nezabúdať zatvárať dvere na izbe
filtrovať čo ostatní hovoria
a sám byť ticho
až na teba zabudnú

presne ako ľudia v mhd
prisusnutý na seba ako keby ich tlačila gravitačná sila
a pritom tak vzdialení

chcela by som vidieť keby sa nejaké iné zvieratá tak k sebe chovali
až nato že keby sa zvieratá hej tak by mi to neprišlo až také neprirodzené

ako týpek na pošte: "cmuk, cmuk" až kým sa kub na neho neotočil,
"tebe musí byť teplo čo, v tej taške?"
"nebóóój panička ti neutečie"
vedia sa prihovárať len psom a ďeťom (a v tom druhom prípade to je hneď podozrivé)
pssf fakt blbé...

zistila som konečne kde sa ukrýva nevýhoda verejného blogu..
nemožem tu k%*9a nadávať,(

2 komentáre:

  1. Anonymný6/2/09 15:26

    hovoril som ze facebook je evil... sice koli niecomu inemu...

    na druhej strane je o dovod viac to zakazat :)

    OdpovedaťOdstrániť