12. 1. 2010

list od srdca

Mily spoluziaci musim sa s Vami podelit o svoje pocity a zavery a zaroven Vam dat radu do zivota.

1. XYZ je dege
2. Niekedy sa cudujem ze studujem na matfyze akoze fakulta matematiky, fyziky a INFORMATIKY
3. Microsoft word je kokotina.. teda je to super program ked pouzivate stale tu istu verziu a stale na tom istom operacnom nepreinstalovanom windowse..
4. z coho vyplyva ze ak chcete svoje super vymysly ktore pisete v tejto prekrasnej aplikacii sirit dalej, prosim sirte ich vo formate PDF, verim ze ludia vo Vasom okoli to ocenia!!
5. odporucajte potom aby si to PDF otvorili v adobe readeri (uz sa mi totiz stalo ze iny reader nevedel urcite krasne znaky ako srdiecko a podobne v prezentacii od Ostatnej, ale zas ja som divna, kazdy kto ma windows ma asi aj adobe reader nainstalovany na prezeranie PDF) alebo nepouzivajte uzasne znaky ako srdiecko
6. odporucam pouzit program LaTeX ak chcete predist problemom pri pisani diplomovky (ako pri priklade doc. XYZ, ktoremu sa dodrbaly vsetky rovnice vo worde, ich prepisanie vobec nebola malina a to mal len 30 stran nie 50 ako budeme mat na diplomovke)
7. mam Vas rada,)

Dakujem

Kks skoro som to omylom aj XYZ poslala,)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára